torsdag 9 mars 2017

Envishet på gott och ont

Jag är ju envis som en gammal get. Om jag inte får typ en dödsdom så anser ju jag att jag är frisk. Lite lunginflammation, inflammation i bröstväggen och turistmage har väl ingen dött av? Då kör man väl på i vanlig ordning? Vad är vila liksom?

Idag bestämde jag mig för att städa. Bara efter att ha kånkat ut dammsugaren ur skåpet var jag tvungen att vila. Men jag dammade, dammsög och moppade nedervåningen. Med tusen pauser. Några gånger var jag tvungen att lägga mig på golvet med fötterna på soffan då det svartnade för ögonen. Då tog jag toan också... Ge upp finns liksom inte i min värld! Men, övervåningen fick jag överlåta till M... När han gjorde det behövde det handlas. Elton följde med för att hjälpa mig och dessutom plockade vi upp bästa Emma påvägen! ❤️ 2000 kronor senare ligger jag halvt döende på soffan... Att jag aldrig lär mig...

De där två ❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar