söndag 19 mars 2017

Kärlek till vänner

En supersöndag är till ända. Elvis gav oss sovmorgon till strax innan 8. Därefter fick han sitta på soffan med brorsorna så vi kunde dra oss någon halvtimme till! ❤️
Jag klev upp och drog till gymmet. 45 min cardio och 15 min mage satt fint! Jag köpte med mig lite olika korv hem och vid lunch fick vi sällskap av mormor och morfar och vi åt grillad korv tillsammans. Mormor klippte sedan alla grabbar! Senare på eftermiddagen kom Emma och Mommo och skulle låna Elvis. De andra grabbarna ville också följa med, vilket de fick så vi blev barnfria en stund medan de var i Valla! När de kom tillbaka stod Elvis i fönstret länge och ropade efter Emma medan de andra två redan planerade att hänga ensamma med Mommo. Snacka om kärlek ❤️

Ikväll åt vi gomiddag och efter att ha sövt kidsen åt vi paj och vaniljvisp! En sån dag jag bara älskar lajvet ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar