måndag 4 april 2016

Vår nya vardag

Jag var sååå trött när klockan ringde vid 6 imorse. Vi har liksom lyckats ställa om dygnet helt på lovet, lagt oss vid cirka 01 och klivit upp tidigast vid 8. Trött och lång dag. Jag var på jobbet strax innan 7.30 och åkte därifrån strax efter 17. Lektioner, skriftliga omdömen, möten och sedan rättning, det sammanfattar dagen. Trots lång dag går tiden så jäkla snabbt och det känns inte som man hinner något alls...

Jag kom hem till dukat bord och fick uppdaterat hur alla haft det. Inskolningen hade gått superbra och grabbarna älskade fritids. Det här blir nog bra, tids nog. Kommer aldrig förstå hur man får ihop vardagen med jobb, kids, tvätt, städning och handling dock...

Älskar mina nya krukor jag köpte på Esq ❤ Där får ni även en skymt av nya soffan och soffbordet...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar