söndag 24 april 2016

5:2

Ni är många som frågat om hur jag gör när jag kör 5:2. 5:2 står ju för att man äter som vanligt fem dagar och fastar två. De dagar man "fastar" får man ändå äta 500 kcal, uppdelat på max två mål. Jag har kombinerat detta med en lågkalorikost, jag har plockat bort kolhydraterna som så att jag skippat potatis, pasta, ris osv och ätit sallad istället. Alla dagar. Sedan har jag ändå unnat mig på helgen. Både pommes, godis och chips. Fastedagarna ska inte ligga i direkt anslutning till varandra så jag har fastat måndagar och torsdagar. På fastedagarna ska man heller inte träna!

Nu ska jag dock köra igång med en ny grej, C9... Jag kommer under nio dagar rensa ur kroppen och detta med start imorgon! Ni ska självklart få följa med på turen :)

Dags för denna damen att bli än lite hälsosammare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar