måndag 25 april 2016

C9

Idag har jag börjat en ny utmaning. En kickstart mot ett smalare, hälsosammare jag. Programmet heter C9 och innebär att jag under nio dagar går under en viss diet. De två första dagarna är designade för att starta om både kropp och själ. Man äter ingen mat dessa dagar utan programmets kosttillskott. Under de sju resterande dagarna fortsätter man med dessa kosttillskott men får även äta en måltid mat om dagen. De jag känner som kört detta program har gått ner 2,5 -8 kg, beroende på hur mycket det finns att ta av, och har tappat massor centimeter. Förutom det har de blivit mycket piggare och sugna på ett nytt hälsosammare liv!

Idag har mitt "matintag" sett ut som sådant:
Frukost: aloe vera-shot, en koffeintablett och några gurkstavar.
Mellis: Fiberdryck.
Lunch: aloe vera-shot, en koffeintablett och en proteinsmoothie.
Mellis: några gurk- och paprikastavar.
Middag: aloe vera-shot.
Kväll: aloe vera-shot, några vindruvor och några jordgubbar

De första två dagarna sägs vara tuffast eftersom man är utan mat. Dock finns en "fri lista" med exempel på saker man kan äta om man är superhungrig, exempelvis paprika, sallad, jordgubbar osv... Min dag har gått över förväntan! De 30 minuterna träning som ska göras bestod idag av en rask promenad på bandet på gymmet och det gick oförskämt bra!
Nu återstår att se om jag överlever morgondagen och de resterande sju dagarna efter det... :)

Det är redan flera som hört av sig och är sugna på att haka på detta program. Det blir billigare om vi är fler så maila mig på sofiaekloef@hotmail.com om ni är intresserade så återkommer jag med info!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar