tisdag 19 april 2016

Gräsänka

Hektiskt dag. M har varit bortrest så jag har roddat kids och hushålle by my self. Inte nog med att ungarna skulle till fritids och morfar, jag skulle till fiffidoktorn :) Efter att ha vägrat efterkontroller med de sista barnen går jag någon slags KBT-behandling på kvinnokliniken på sjukhuset... Vem gillar egentligen att gå till gynekologen? Idag var jag dock tydligen bokad på fel läkare så jag fick pengarna tillbaka och fick gå hem igen. Extra surt nr man lämnat klassen med vikarie osv...
På jobbet har jag idag kickat igång vårens utvecklingssamtal. En månad framöver kan jag i princip bo på jobbet... Det är dock fasligt kul att få träffa mina fantastiska elever tillsammans med sina föräldrar!
Skyndade hem, hämtade Ellioth och Elton på fritids och åkte förbi Mc Donalds. Mötte upp mormor, morfar och Elvis hemma och den lille herrn slukade ett Happy meal själv :)
Efter lek, tvätt och läxor stupade vi i säng. Jag somnade när jag sövde kidsen men har nu varit uppe och jobbat i 2 h...
Nu kallar sängen!

Lycka när man slapp ta av sig brallorna hos fiffidoktorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar