onsdag 27 april 2016

Halvt apatisk

Denna dag var hemsk. Vaknade med jordens yrsel och huvudvärk. Vågen pekade rejält neråt i alla fall och det vägde ju upp. Höll på att kräkas när shoten aloe vera hade blivit ett helt glas. På det fick jag en proteinsmoothie så imorse åkte jag till jobbet proppmätt iaf! En proteinsmoothie till lunch och lite vindruvor på eftermiddagen och jag höll mig någorlunda pigg. Efter några utvecklingssamtal och en svängom hemma åkte jag till gymmet och körde järnet på crosstrainern i 30 minuter. Därefter blev det biceps och triceps. Aningen matt och nästan apatisk åkte jag hem och intog en skål fantastisk gulaschsoppa. Gud vad gott det var med mat! Nu är jag pepp på morgondagen!

Annars har dagen varit fantastisk med fantastiska kollegor <3 Ser fram emot första lilla "p-festen" som står runt hörnet!

Shoppade lite i söndagskväll och idag kom den, vår skitsnygga sulky!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar