lördag 23 april 2016

När livet är disco

Fredagen var lika galen som veckans andra dagar. Skillnaden var väl egentligen bara att vi körde disco typ hela dagen. När jag kom till jobbet satte jag på Youtube och drog igång projektorn. Den fick stå på när barnen kom in också. Senare under en lektion lyssnade vi på musik och innan vi gick hem dansade vi till just dance på Youtube. Grym dag med mina grymma elever. Efter lektionstid var det planering och utvecklingssamtal. När jag var påväg ut genom dörren senare på eftermiddagen kom jag på att jag glömt skriva veckobrev så det var bara att vända... Åkte sedan hemåt, mellanlandade på köksbänken tillsammans med en godispåse för att sedan gasa iväg på innebandyträning. Hem för middag och därefter tokdäckade jag på soffan...

Idag vaknade lille herr Elvis 05.20 och var tokpigg. Han fick en flaska välling men vägrade somna om och inte förrän typ 6.30 sov han...Och vaknade igen 7.30 :) Grabbarna gick upp och gjorde frukost medan jag drog mig... När de senare gick ut för städdag i föreningen tog jag en lång dusch och begav mig sedan mot stan för lite ärenden och sedan förbi Maxi.

Ikväll har vi haft familjen Landberg här på middag ❤ Vin, mat och massor skitsnack. Vi hade inte träffat dem sedan 23:e december innan vi drog till Thailand...

Nu däckar jag strax på soffan här igen...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar