söndag 3 april 2016

Bästa vännen

Hade till en början världens pissigaste dag igår. Jag ställde mig i duschen och bara grät, sååå fruktansvärt trött på allt! Trött på att bo i ett renoveringskaos, trött på två ungar som bara retas och slåss och trött på att bo tillsammans med en sur och tvär karl. Såg inget ljus och kände bara för att dra! Drog iväg ett snyft-sms till Elma, som såklart svarade med kärlek och pepp. Senare på eftermiddagen får jag ett sms där hon undrar vad vi skulle göra på kvällen, och vips är en dejt bestämd då hon menade att jag behövde lite besök i allt kaos. De slängde sig i bilen och några timmar och 20 mil senare var de här och förgyllde vår kväll ❤ Mina finaste tjejer, vad jag älskar er! ❤

Innan de kom hann jag med lite tröstshopping! Marmorbricka, kryddor, skärbräda och krukor från Esq och när vi sedan åkte för att kolla på ny soffa kom vi hem med både ny soffa och nytt soffbord! Bild kommer, lovar! Kan inte fota nu då nya led-belysningen gör allt randigt :(

Idag började vi morgonen med fotbollsträning vid 9 och när vi därefter åkte och tvättade bilen blev jag illamående och jätteyr så fick åka hem och lägga mig! Efter en stund kom farmor och farfar och vi åt våfflor och därefter dov jag och Elvis tillsammans! På eftermiddagen kom Jonas och fogade vårt kök och därefter gick vi ut och gungade och "pluppade" stenar i brunnen!❤

Finaste barnen! Elvis, Ellioth, Elton och Alina ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar