fredag 29 april 2016

Tack C9

En till sådan där fullspäckad dag. Det är väl så det kommer vara nu när vi båda jobbar I guess.
Världens bästa dag på jobb när en elev slänger sig runt halsen på en och säger: "Tack, du är världens bästa fröken!". Och man kan krama tillbaka med orden: "Och du är världens bästa A!" ❤ Fasen alltså vad jag gillar min klass! ❤
Gick hem tidigt idag för att kompensera all övertid. Åkte och bytte bil med M (min hade slut på bensin och jag tankar ju helst inte!) för att åka och hämta grabbarna! Vi tog en svängom hemma för att sedan köra mot Tornby. Grabbarna fick mellis i form av korv och glass på Ikea, sedan var deras lycka gjord :) Vi shoppade vårskor till storkillarna och jag beställde mig ett par nya glasögon till. Hem och bytte om och gasade till gymmet. Hårt pass på crosstrainern och sedan hem igen. Kycklingburgare med sötpotatispommes stod på menyn för mig (tack C9 för god mat!) och direkt efter det hade intagits nattade jag Elvis. Därefter har jag varit uppe och dammat och dammsugit och snart stupar jag i säng! Natti!

"Man behöver inget socker när man har den där!" sa en fröken och pekade på Elvis idag på förskolan ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar