måndag 29 februari 2016

Värsta dagen

Den här dagen går till historien som den sämsta på Lanta tror jag minsann. Galet frustrerad på jobb, såå frustrerad att jag istället för att slita mitt hår slet mina fransar (bokstavligt!) :) Fick en timme på stranden innan jag var tvungen att åka till Dreamy Spa och fixa nya lashes! Hittat min tjej där och blir så galet nöjd, skulle vilja ta med henne hem. Tog moppen hem för en dusch och efter att M kört tvätten till tvätteriet körde jag till Saladan och tog ut pengar. Imorgon börjar Ica ta avgift för uttag utomlands (enda bank som inte gjort det innan) så jag var tvungen att passa på. Ikväll blev det middag på "skolrestaurangen" och på vägen hem blev det en thaipancake. Som jag äter här borde jag gått upp flera kilo men jag har inte gått upp ett hekto (utan istället ner några)! Nu har vi varit här i 9 veckor och har bara 2 kvar, helt galet vad tiden gått fort. Nu kör vi semester på riktigt och unnar oss allt vi vill ha!

Vår fina, fina stora kille ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar