torsdag 11 februari 2016

Framåt

Sov som en gud inatt! Penicillinet jag fick in i rumpan måste kickad in och jag vaknade så mycket piggare imorse! Torsdagar betyder storsamling på skolan och alla föräldrar är inbjudna... Jag hängde på stranden med Elton där vi fick träffa sjörövar-Stina och gräva upp en skatt! Någonstans där började det knastra i mitt öra och jag började höra lite, efter fem dagar som döv på ena örat. Fick panik då det lät som massor forsande vatten först, innan jag insåg att det bara var örat som fungerade lite igen! Ont i stjärten som satan efter sprutan och tokångest för ny spruta idag. Jonas följde med som stöd och höll min hand. Doktorn måste satt sprutan fel igår för idag kändes det ingenting efteråt! Ännu en spruta ska tas imorgon vilket innebär att jag missar lite roligheter med kollegorna. Kliniken har dock öppet till 21 (nu snackar vi service!) vilket gör att jag ändå kan hänga med på dagens aktiviteter!

Ikväll blev det lyxmiddag på The Frog där vi smaskade i oss helt fantastiska hamburgare!! Sista middagen med mor och far innan de åker hem igen :( Efter middagen blev det en sväng på Kinamarknaden där jag lyckades lura i både Jonas och Mange lite friterade larver, MUMS!

Nu sova för att ladda för morgondagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar