tisdag 1 mars 2016

Ormar

Jag började dagen med att göra tusen ärenden... Lämnade grabbarna på skolan, tillverkade presentkort jag fixat på Thai Cat till morgondagens tillställning (berättar mer då!), hälsade på i Barnklubben, åkte och träffade en fantastisk dam som sprungit ärenden till mig hemma i Sverige och for förbi ett hotell för att skaffa prisuppgifter. Därefter satte jag mig på motorcykeln för att gasa mot Thai Cat och vad händer? Jag får ducka för en orm! En sådan där grön som hängde ner från ett träd, över vägen... Dock låg jag i lä då en annan mamma på skolan berättar om sin natt då en fem meters kungskobra hade fight med en varan utanför deras hus. När jag fick se bilderna reste sig håret på hela kroppen, sååå vidrigt! Kungskobran åt upp varanen och slingrade ut i djungeln igen... Det är nästan så jag bokar biljetter hem!

När jag hämtade Ellioth på skolan hade vi utskrivningssamtal för honom. Den killen gillar ju inte skolan alls, om vi bortser från rast, och med dålig planering hemifrån på det ligger han cirka 60 sidor efter i matte och svenska tillsammans. Vi ska ikapp och under eftermiddagen avklarade vi 14 sidor. Utsikt över havet och solnedgång gjorde gott för pluggbatteriet i Ellioth ❤
Vi stannade på Thai Cat och åt middag där och grabbarna badade i solnedgången ❤

Nu ikväll har M varit iväg på thaiboxning med min kollega Annas Lasse och jag och Anna har suttit och babblat på balkongen, supermysigt! ❤
Nu natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar