fredag 12 februari 2016

Sjönöd

Alltså denna dag...:) Studiedag med föreläsning och lekar på en helt fantastisk liten paradisö, Bubu. På vägen dit fick vår kapten motorstopp och sedan fick han inte igång motorn (efter att ha tankat) och vi fick klättra över på en annan båt. På vägen hem hade han iaf fått igång båten och var och hämtade oss. Mitt ute på havet tappar han då propellern och vi blir tvungna att vänta och bli räddade av en annan båt :) Vad är oddsen att man tappar propellern liksom? Haha. Det bästa är då att alla kollegor börjar sjunga Titanic :)
Väldigt sena hem fick taxichauffören sedan droppa mig hos dr Salarin där jag fick min tredje injektion antibiotika. Jag mår sååå himla mycket bättre men har istället fått något i ögat så det är alldeles rött och svullet, när ska det vända? Skinkorna ömmar så jag varken kan sitta eller ligga ikväll men det kan man ju leva med! Och hellre att jag får alla sjukdomar och att kidsen får vara friska ❤

Me, myself and I och den magiska utsikten under föreläsningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar