tisdag 23 februari 2016

Semester!

Två fullspäckade dagar är till ända och nu går jag på semester på riktigt. Eller nja, för denna vecka! Två dagar nästa vecka rycker jag in och hjälper till också... Men jag älskar't!
Imorgon ska ungar lämnas på skolan och sedan går M, jag och Elvis och tar en mysig frukost i Saladan. Därefter tänker jag fläka ut mig på stranden hela dagen lång :) På torsdag när skolan slutar börjar vi ju vår lilla weekendresa!

Btw gick vår vagn sönder häromdagen, mardröm. Den fick sig en törn på flyget hit och nu gick den sönder helt och är helt oanvändbar. Med tre veckor kvar och en storstadsresa inbokad till helgen är vi ju verkligen i behov av vagn och som tur är fick vi låna en av bästa Engvalls, tack ❤

Nöjd kille på skolan imorse ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar