onsdag 10 februari 2016

Spruta och bröllop

Om de andra nätterna varit hemska ska vi inte ens tala om denna... Jag gick fram och tillbaka i vårt rum och grät. Ligga ner var inte att tänka på då örat då pulserande så jag trodde hela hjärnan skulle hoppa ur. Tillslut väckte jag M som tryckte i mig mer värktabletter trots att jag redan tagit maxdos. Jag somnade lagom till klockan ringde... Fock inte tag i någon så pallrade mig iväg på morgonmöte. Därifrån åkte jag förbi stranden för att vänta på att Dr. Salarin skulle öppna. Bästa Kenneth gjorde mig sällskap men oturligt fick vi punka på vägen och fick släpa moppen någon kilometer till en verkstad innan vi fick ta en tuktuk vidare till kliniken. Doktorn tyckte att jag skulle åka vidare till sjukhuset, bli inlagd i några dagar och få antibiotikadropp men jag förhandlade mig till dagliga injektioner istället. Sådär val med facit i hand. Hon stack mig i rumpan vilket var fasligt smärtsamt (trots att hon blandade i bedövningsmedel i sprutan) och direkt efter höll jag på att svimma. Förutom att skinkan gjorde pissont efteråt hängde inte benet med så jag kunde knappt gå :( Dessutom har jag skaplig ångest över att behöva gå tillbaka och ta en till spruta imorgon...Och på fredag... Snälla håll tummarna att jag blir frisk nu!!

Fick dessa bilder skickade till mig från skolan... Elton gifte sig med sin Meja ❤ Dock fick jag några minuter senare ännu en bild, då gifte han sig med Greta också, haha! Vår lilla känslokille ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar