tisdag 16 februari 2016

Stress i Thailand

Det förekommer även lite vardagsstress här nere också, tro det eller ej... Igår hann jag inte blogga då jag på eftermiddagen tog en långis på stranden. Halva biten fick jag även sällskap av Anna och vi bokade middag tillsammans så jag stressade hem för att duscha och göra mig (+familj) iordning för att sedan gå och äta med Anna och Lasse. Det blev alldeles för sent och imorse hade vi tre trötta kids. Vi klädde oss alla i rosa och for iväg till skolan. På eftermiddagen hängde jag i Eltons klass och när de slutat och jag även fått med mig Ellioth blev jag lika snabbt av med Elton. Han följde med sin klasskompis Mette hem så jag och Ellioth åkte till Thai Cat själva. Där fick Ellioth en ny kompis, vilken såg exakt likadan ut som honom själv. Två snygga grabbar med samma frilla. Hann med lite mellis i princip innan vi åkte hemåt och jag åkte för att hämta Elton! Dem fick jag leta upp vid poolen där de väldigt nöjda satt med en varsin glass. Vi blev kvar en liten stund då kidsen inte ville sluta leka och jag och Mettes pappa var tvungna att uppdatera oss om varandras liv :) Vi skyndade hem för att duscha innan det var dags för middag. Vi hade lovat varandra att få kidsen i säng till 19.30 men vi var ändå nöjda med att det blev 20. Tidigast ever typ. Det är svårt att komma i säng tidigt med det livet vi lever här. Vi är rejält bortskämda när det största bekymret här är att behöva bestämma vilken restaurang man ska gå på på kvällen, och sen vilken maträtt man ska välja. Därefter är det ju sjukt jobbigt att vänta på maten :) Haha, vi har det alldeles för bra som sagt!

Idag målade Jack en Zlatan-tattoo på Ellioths rygg ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar