måndag 17 juni 2013

Tjejer och skor...

Ni vet när man blir sådär förälskad och trånar i över en månad, och så är det en dag meningen att man bara ska ha... Så var det idag...

Denna dag blev inte riktigt som planerat... Jag hade en fantastisk dag som parkvärd, strålande sol och glada, frågvisa gäster! När jag satte mig i bilen hem var jag dock inte alls sugen på det där Bodypump-passet jag bokat så efter mycket överläggningar avbokade jag det med tanken att gå en promenad istället! När jag kom hem var jag inte sugen på promenad heller (då jag promenerat runt i parken konstant mellan 9-16) så jag åkte ner till stan för att byta ett par skor istället. Det fanns dock inget nytt par så jag fick pengarna tillbaka och gick sedan och köpte mig ett nytt, billigare par på H&M. Påväg till H&M gick jag in och tittade på ovanstående skor, fast svarta, för sjuttioelfte gången. Egentligen har jag ju velat ha bruna men de har varit slut. Jag gick dock vidare till H&M, fortfarande för snål för de där "träskorna". Påväg till bilen gick jag förbi butiken igen och smet in ännu en gång för att spana och tråna lite. Då kommer butiksbiträdet fram och jag drar den vanliga "...ja, för de finns väl fortfarande inte i brunt?" men då vänder hon sig om och pekar på hyllan bakom där hon "gömt" två par bruna. Där står ett par 39:or och bakom det, ett par 36:or (min storlek!)! Då var jag ju tvungen att köpa dem, det var ju liksom meningen! :) Så förälskad man kan vara, och så lycklig, för ett par sketna skor liksom... Träskor... <3

(10 minuter plankan har jag i alla fall skrapat ihop!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar