söndag 23 juni 2013

Första gången...

Alltså den här dagen... Nä, jag vet inte. Första gången jag på riktigt tyckte att det var riktigt trist på jobbet. Det blir så ibland när man kommer dit med en tanke om hur dagen ska bli och så blir den allt annat än så. Jag är ju en sådan person som inte tillåter mig själv vara sjuk heller. Egentligen hade jag nog behövt ligga till sängs sedan i onsdags, men nejdå, jag bara kör på. Idag värkte kroppen så jag fick sätta mig ner ett tag för att orka det jag just då sysslade med. Samtidigt frös och svettades jag om vartannat, mådde illa gjorde jag också en stund. Och näsan rann. Min kära kollega jag skulle jobbat med gick hem, han var sjuk. Ni vet män och förkylningar, haha! Tur att jag är kvinna ;-) Naä, en sådan här dag är ju mindre kul att kicka igång en sju dagars arbetsvecka med så nu tar vi nya tag och hoppas att morgondagen blir bättre! Och att jag vaknar frisk och kry!
Nu blir det soffhäng med god mat och lite glass på det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar