lördag 1 juni 2013

Härliga Snuffe <3

Den här lilla korven kom in till mig imorse:

- Mamma, kan vi inte köpa en söt liten hund?
- Nej, du vet ju att mamma inte tycker om djur!
- Men kan vi äta fisk då?

Haha, jo men alltså det skulle vi ju kanske kunna göra kanske! Han är så himla härlig... Han snackar och snackar och snackar och snackar. Han lär sig så himla mycket nytt nu och måste testa att sätta in det i nya sammanhang. Hans pappa frågar honom vidare:

- Vad vill du äta för fisk då?
- Inte såna som bränns! Jag vill äta...jag vill äta kissmyror!

Jo, för det är ju en sorts fisk, haha! Han är sååå härlig som sagt! Dock var han inte lika härlig när han kom uppspringande vid 06 för att berätta att solen gått upp. Det var inte lika lätt att förklara att solen går upp mitt i natten på sommaren. Men han köpte att han var uppe innan barnprogrammet börjat så han gick in i sin säng och somnade om i 45 min! Tackar :)

Nu ska jag jobba 11-17 och sen ska jag på dejt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar