fredag 21 juni 2013

Mer planka!

Dagens, innan molnen och stormen drog in. Vädrade celluliterna lite i ett par ganska så korta shorts ja ;-)

Vi har haft en fantastisk kväll (om vi bortser från Eltons trots deluxe!) med god mat, vin och trevligt sällskap! Min fina Johääänna kom förbi en sväng också. Hundrädda Ellioth blev stormförtjust i hennes Alvin (hund!) och pysslade om honom halva kvällen. Nu har vi nyss följt dem hem och Ellioth höll självklart stolt i kopplet!

Jag skrapade precis ihop mina sista fem minuter plankan och med det har jag fixat denna veckas 50 minuter och även hela plankutmaningen. Jag tycker mig dock redan se lite resultat så jag tänker fortsätta en månad till. Dock känner jag ju att jag blir sååå mycket starkare när jag vilar några dagar så jag tänker köra allt från början. Nästa vecka blir det 20 min, veckan efter det 30, sedan 40 och sist 50 igen! Någon som är på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar