lördag 8 juni 2013

Stughäng, djurplugg & planka!

Mina fantastiska killar vid stugan idag<3

Dagen spenderades ute i stugan i den gassande solen! Jag skulle faktiskt vilja påstå att jag är brun nu :) Det dräpte svett om mig där jag låg och pressade i solen... Blir man smal då på köpet tro :)?
Efter att jag hade kört Helena och Alicia till tåget bjöds det på middag. På det kollade grabbarna på Röjar Ralf medan jag tog hand om mig själv lite. En lång dusch, rakning, plockade ögonbryn och korallfärgade tånaglar blev det. Jag joinade inte ens grabbarna efter det utan lade mig och läste på lite om alla djur vi har på Kolmården. Imorgon gör jag nämligen debut som parkvärd där jag ska guida gäster, det blir spännande!

Jag har även hunnit med en hel del planka idag och övriga dagar. Denna vecka ska det skrapas ihop 30 minuter totalt. Jag har nu 27 minuter där 9 gjordes idag (efter att ha "vilat" två dagar!), alltså kvarstår att göra 3 minuter imorgon. Nästa vecka ska 40 minuter skrapas ihop... Jag satsar nog på 5 dagar gånger 8 minuter! Vilodagar behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar