tisdag 18 juni 2013

Njutning!

Minns det som igår när jag hoppade över den där vattenspridaren <3

Det var inte jättespännande att sitta på utbildning 9-12 när solen strålade utanför. När det var dags för personalmöte gav jag som förslag att vi kunde sitta ute på soldäck (på Vildmarkshotellet, som vätter ut mot Bråviken!) och min chef köpte det! 1,5 timme satt vi där och jag njöt till max! Kände mig lite som en tjuv när jag satt där med vetskapen att jag fick betalt för detta "nöje" samtidigt som jag hade kidsen på dagis! :)

Hämtade kidsen strax efter 14.30 och då for vi ut till Ljungsbro där vi nu njuter av detta väder på mormor och morfars baksida. I skrivande stund hoppar Ellioth i vattenspridaren för andra gången medan morfar och Elton är i lekparken! LIVET <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar