söndag 2 juni 2013

Mat & framtid!

Gårdagens.

Vi hade det supermysigt igår sedan. Mange hade bokat bord på Mörners (Ellioths gudfar äger endel av stället!) där vi drack gott och åt både förrätt, varmrätt och efterrätt och allt var supergott!! Vi satt och pratade om framtiden, hur vi ska renovera huset och om ett framtida syskon.<3 Efter 2,5 timme mys tog vi bussen hem igen. Jag kröp upp i M:s famn och somnade innan jag ens lagt huvudet på kudden tror jag. Man blir så fruktansvärt trött av jobba utomhus hela dagarna!

Även dagen idag bjöd på jobb. Jag skulle ha jobbat 9-17 men en kollega blev sjuk så jag fick stanna kvar till 18 och stänga parken också. Under dagen hann jag även att få en liten introduktion som parkvärd. Nästa pass jag jobbar är jag nämligen just parkvärd vilket innebär att jag ska guida lite i hela parken. Jag behöver läsa på en hel del om djuren alltså!:)

Nu har jag precis ätit middag och däckar vilken sekund som helst... Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar