torsdag 13 juni 2013

Inte ens då.

Idag var det dags att plocka fram "långkläderna" och jackan (ny!) igen, 13 grader och regn liksom. Kul!? Man blir bortskämd av de fina dagarna! Lägg förresten märke till vår nya tapet i bakgrunden, älskar den! Bättre bilder kommer när allt är klart!

Jag känner mig fortfarande överkörd efter gårdagen... Trampad på, ensam och lurad. Usch. Vad jag hade hoppats på skulle gårdagen bjuda på en positiv upplevelse så jag kunde glömma den sista hemska upplevelsen. Istället blev det tvärtom och mycket värre. Nu kommer jag verkligen ALDRIG någonsin igen gå till en gynekolog. De sviker ju bara, en efter en. Och när man blir skickad till en sista "special"-instans tror och hoppas man ju. Men till och med där blir man sviken. Nu finns det ju ingen väg kvar att gå liksom. Nu var det kört, och så var det med det. Punkt.

Så vad ska man göra idag? Lite lek och bus på eftermiddagen, men tills dess? Behöver göra ett ärende på stan men vetitusan med dessa två huliganer alltså...

4 min plankan igår bara (sov ju hela eftermiddagen och kvällen) och 4 min hittills idag. Jag räknar med 4 min till idag vilket betyder att jag har 8 minuter kvar denna vecka. Tar jag de 8 minutrarna imorgon kan jag sedan vila i två dagar vilket nog behövs inför sista veckans 50 min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar