fredag 28 juni 2013

Att tänka om...

Snyggaste familjen i stan :)?!

Framsteg, idag har jag bara gråtit två gånger, en gång påväg till jobbet och en gång påvägen hem. Det har börjat sjunka in lite mer nu och jag har börjat kunna lägga bilden jag målade upp (mörker, tårar, begravning) när jag fick beskedet, åt sidan. Läkarna är duktiga nu för tiden och cancer behöver inte alls betyda döden. Jag måste vara positiv och tro på att allt blir bra, det är ju det enda som finns, det enda jag kan acceptera... Nog om det, nu. Jag ska berätta mer när jag vet mer.

Har haft en fantastisk dag på jobb med världens bästa kollegor. De är verkligen världsbäst, varenda en av dem (iaf dem jag delar avdelning med!)! Alla borde få möjlighet att arbeta tillsammans med dessa godingar, och på detta fantastiska jobb. Till och med en ledsen dag blir glad då!

Nu har vi haft tacofredagsmys och fortsätter fredagsmysa i soffan. Snart är det dock läggdags för mig då jag ska upp tidigt imorgon igen!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar