tisdag 25 juni 2013

För tidig morgon!!

Mina stora grabbar blev inte så stora i dessa nya ryggor :)

Idag lämnade jag två mycket glada barn på förskolan. Favoritfröknarna var på plats och Ellioth var uppspelt då han för första gången ska få följa med en kompis hem efter förskolan. Eller rättare sagt, han ska följa med sin tjej hem :) Spännande!

Jag kör parkvärd idag 9-17 och därefter är det inskolningsmöte på nya förskolan vid 18. Får se om jag somnar där då jag är galet trött idag! Mange snoozade SJU gånger (då måste jag väcka honom varje gång då han inte vaknar själv!) för att gå upp och gå på toa och sedan krypa ner i sängen igen med orden: "Klockan ringde en timme för tidigt, den är bara 5!". Och där blev jag så upprörd så då kunde jag inte somna om, plus att några höll låda utanför. Blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar