fredag 30 september 2011

True.

Steg precis innanför dörren, hela familjen har nämligen tillbringat eftermiddagen i simhallen. Jättemysigt och tydligen jättejobbigt för jag är heeelt slut! :)

Var på universitetet klockan 8 imorse, även att jag inte började förrän 10, för att plugga matte med en kompis... Det gick sådär! Två uppgifter klarade vi , på två fucking timmar! Vi försökte oss på en fem stycken till, utan att lyckas, men det är så galet svårt! På lektionens två timmar därefter hängde nog läraren hos enbart mig i 1 h och 45 min (av 2h) :)
Har fortfarande massvis med uppgifter kvar att ta tag i, men jag klarar dem ju ändå inte själv så jag skiter i det! Nu tar jag en helledig helg igen! Eller så ledig blir den ju inte då jag jobbar hela helgen, men jag gillar't!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar