onsdag 21 september 2011

Påfrestande dag

En galen dag är ÄNTLIGEN förbi... Skrev tenta ända fram till skrivtidens slut nästan, jag hade tio minuter tillgodo. Tentan var så jäkla svår alltså! De tentor jag pluggat på följer ju ett mönster liksom, men den här bröt verkligen det. Jag har kollat lite svar (ja, de ligger redan ute på nätet) och jag tror att jag fixade den iaf :D
Efter det for jag hemåt, kastade i mig lite fil och flingor och sedan var det bara att sätta igång med reflektionsrapporten. Var dock tvungen att ta en paus en stund då huvudet sa ifrån, big time. Fortsatte rätt snart och därefter hämtade jag hem ungarna från dagis, gjorde några ärenden i "byn", tog hand om en som både kissat och bajsat på sig och därefter kom Mange och bytte av mig. Då sprang jag till gymmet, 4 km på crossen på 20 min (NÖJD!), och skyndade sedan hem där mor väntade på mig för att sätta i lite blekning i håret. När det var klart satte jag mig med reflektionsrapporten igen och först nu är jag klar :S Lovar att jag kommer slockna innan jag hinner lägga huvudet på kudden ikväll :)
Imorgon börjar en ny kurs...Hrmmm...
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar