tisdag 13 september 2011

Min vikt

Vet inte om man vågar skriva det här egentligen för då säger det väl tjoff och så blir jag en tjockamolla igen!? MEN nu har jag käkat precis vad jag vill i snart tre veckor och min vikt står alldeles still. Kan man vara annat än överlycklig då:)?

När jag slutade med mina shakes (ja, för tre veckor sedan då) så var jag ju nere på 57,8 kg och nu väger jag 58,3 kg.

Så visst har jag gått upp ett halvkilo, men det är ju tusan ingenting!!
Målet är ju fortfarande 55 kilo men nu tänker jag leva såhär ett tag (äta vad jag vill) och så tar jag tag i de där sista 3 kilona lite senare. Jag är ju liksom nöjd nu, men ett mål är ett mål...

Nu har jag pluggat sedan 7.20 och drar nu vidare till universitetet för lektioner hela dagen!
Ha en toppendag i höststormarna :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar