fredag 16 september 2011

Kärlek när den är som bäst

Lillskrutt<3

Ovanlig morgon. Bara en liten skrutts glada stämma att vakna till... Minns inte när det hände sist! Jag blir så lycklig av att veta att Ellioth är hos mormor och morfar, han älskar verkligen det! Där kan han springa ut och in som han vill, det är ofta han är ute ensam faktiskt och han håller sig bara på tomten. Anledningen till att Elton inte också stannade är för att mamma har fullt upp och pappa fixar inte riktigt att jaga runt den lilla huliganen en hel dag själv. Men när Elton blivit lite större och också går att släppa ögonen från en stund så kommer han tillbringa lika mycket tid där som Ellioth. För den lille parveln har blivit helt tokig i sin mormor och morfar också (Ellioth har alltid varit) och vet inte vart han ska göra av sig själv när mormor och morfar kommer på besök. Han blir så lycklig att han skriker av lycka och kramar och gosar med dem :) Hjärtat gör volter när han är sån!

Jag sitter i skolan och har labb. Det var inget för mig (Excell) så jag bloggar istället:) Snart byter vi dock detta mot lektion där jag hoppas på lite repetition inför tentan!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar