fredag 16 september 2011

Rätt fast fel

Lekparkshäng på eftermiddagen!

Det där lilla charmtrollet kan få mig att gå bananas, tro det eller ej! Som idag... Helt plötsligt springer han fram och river mig i ansiktet. När jag då blir arg kommer han direkt och kramas (och mmmmm:ar sådär som man gör när man gosar) och säger förlåt! Efter en minut gör han likadant igen för att direkt be om förlåtelse. Han förstår ju bevisligen att man ber om ursäkt när man gör något fel, men hur får man honom att förstå att man inte kan göra om samma sak tusen gånger och be om förlåtelse igen?? Ghahhh! Tips mottages gärna!

Slog igen böckerna för tio minuter sedan... Jag har räknat så mycket att jag är helt förvirrad och räknar fel på allt :( Hoppas att hjärnan bearbetar det inatt så att allt känns solklart imorgon!

Nu är det snart sängen för helgen innebär jobb både lördag och söndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar