söndag 18 september 2011

Tjockis

Hur grym? I´m in löööve!

Är sur igen. Ställde mig på vågen. SUR. Jag sade ju att jag inte skulle skrivit det där häromdagen, tjoff så blev jag en tjockamolla. Ett helt kilo har jag gått upp, FAN. Tänkte gå på dieten imorgon igen men jag får inte för min kära make, när man ska skriva tenta måste man ladda med mycket kalorier tydligen. Är det därför jag sitter på soffan och käkar chips och dricker mjölk? Dessutom åker vi på minisemester på fredag och då kommer det bli både skräpmat och snacks, så ja, vi kör nästa vecka istället. Jag har ändå tränat fyra pass denna vecka, så förhoppningsvis är det muskler ;-)

Dagen har varit grym. Först jobb med världens bästa kollegor som man alltid tokskrattar med och därefter familjemys på sängen, följt av pluss och nu har jag strandat på soffan. Mange bönade och bad om soffmys då jag pluggat varje kväll i en vecka snart, så nu är jag bara hans :D

Godkväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar