onsdag 14 september 2011

PLUGGOT!?

Yes, that´s me!
Den här kursen alltså...Helt galen! Och jag ska läsa den i ett år...Den kommer döda mig!
7.30 satte jag igång imorse och nu har jag precis pausat med frukost för att fortsätta på universitetet 10-17. Jag är verkligen jättesugen på det, jättejättesugen!? Sedan hämta knoddarna på dagis 17.30, och sedan plugg igen...
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, jävla skit, ge mig motivation då!?
Jag skulle liksom hellre klättra upp i ett träd jag inte kan komma ner ifrån och sitta där i 20 dagar, i denna storm, utan snus i 10 dagar...! Eller blåsa bubblor med tugummi sådär så bubblan blir bautastor, spricker och kletar fast i hela håret...Så man måste raka bort det! Mycket, mycket hellre gör jag det nu...Gissa hur kul jag tycker det här är?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar