måndag 26 september 2011

Lagom

Mina fina grabbar (i Malmö i lördags) <3

Ni anar inte hur avslappnad jag känner mig... Behövde inte öppna några böcker alls i helgen och idag räckte dagen till så pass bra att jag hann att bara sitta ner en stund innan det var dags att hämta på dagis. Och ikväll är det tv-kväll för hela slanten! Lagom med plugg får en att må så himla bra och såhär "lagom" får det gärna fortsätta vara!

En sväng på gymmet har även hunnits med och jag var helt hög på lycka av att cyklarna kommit tillbaka:) Dock var det helt galet jobbigt och svetten forsade... 2 mil på 36 minuter blev resultatet och om jag inte minns fel så är det bästa ever, klapp på axeln!
På det ligger dagsintaget på endast 600 kcal, HEJA!

Naej, då ska vi se hur länge jag håller ut ikväll då... Igårkväll tokdeckade jag vid 21.15 :D

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar