torsdag 22 september 2011

Olägligt

Nyss hemkommen från halvmilen i dessa skönheter. Både tights, jacka och skor är nyheter :)

Vad dagen bjudit på:)? Jo, Campus 9-15 och efter det hade jag några ärenden på stan! Satte mig på ett café tillsammans med Robin och räknade några uppgifter i matematiken innan jag åkte hem och bjöds på en supergod middag av min fina <3 Därefter blev det en långis med Karin och nu verkar jag ha fastnat på soffan...

Elton vaknade med världens rethosta inatt vid 4-tiden och fortsatte hosta fram tills det var dags att gå upp. Dagis var inte att tänka på så Mange fick stanna hemma och VAB:a! Så jäkla typiskt att dessa förkylningar alltid kommer så jäkla olämpligt, ghahh... Vi far ju iväg på en liten weekend imorgon och om inte han blivit bättre får han stanna hos mormor och morfar :(

Nu dusch och sedan säng. Innan avfärd imorgon ska lägenhet städas, kläder och prylar packas och så ska jag på föreläsning!
Vart vi ska? Det får ni se ;-)

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar