måndag 19 september 2011

EN

EN lösning på EN uppgift, det är ett par siffror att hålla ordning på ;-)

Det här är vad jag sysselsatt mig med i stort sett hela dagen, phew! Jag pausade med några vändor till tvättstugan och lite barnvaktande av lilla Charlie. Det sistnämnda var ju såklart galet mysigt och gav mig lite motivation :)

Mange och jag hämtade kidsen från dagis tillsammans idag. Sedan for jag och Ellioth ut till tornby för att fixa några ärenden. Ellioth valde ut en ny vinterjacka, jag fick ett par nya träningsskor och Elton ett par vinterskor. Nu är grabbarna nästan helt rustade för vintern, bortsett från lite sockor och vantar, skönt :)
Efter den shoppingen veckohandlade vi på Maxi, tillsammans med resten av stan :(

Ellioth var så rolig i bilen påväg dit men det berättar jag mer om imorgon:)

Nu några minuter soffhäng innan det är läggdags, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar