onsdag 16 juni 2010

Tack!

Underbara, underbara dag! Jag tror sol är tusen gånger bättre än antidepressiv medicin, för jag mår så jäkla bra nu! Tack solen, tack sommaren, TACK MIN UNDERBARA FAMILJ!

(Okej, Greys förstörde allt det "fina" i det här nu...!)

Avslutade iaf dagen med en picknick i Berg som sagt, galet mysigt!

Imorgon ska vi fara ut till "landet". Tillbringade somrarna som barn där. Det var pappas systers stuga men han hade sin båt där. När Gun (pappas syster!) gick bort blev det inte så att vi fortsatte åka dit...Nu har min kusin tagit över stället och vi är välkomna dit igen, jag längtar helt galet till morgondagen! Eg går Ellioth pådagis till 14 men jag hämtar honom redan vid 11 så han får följa med dit...Innan dess ska Elton och jag hinna en sväng om Polisen, grabben ska bli med pass :)

Natti!


Underbara trollunge!
Finaste grabbarna!
-Ni anar inte hur mycket jag älskar er!
Sommar!

1 kommentar:

  1. Härligt! Nu blir jag avis, jag vill oxå åka till landet! Men jag ska jobba hela dan i morgon. Ha det så skoj och hälsa mor och far :) Kram kram

    SvaraRadera