måndag 7 juni 2010

Nya skor!

Igår när jag låg och toksvettades i det gröna gräset! Vart tog
sommaren vägen?

Har inte haft tid att blogga idag. Elton har varit tokgnällig, som
vanligt med andra ord, och Ellioth har blivit dunderförkyld igen med
hosta och med en näsa som en kran, så lite gnäll från honom också!
Båda har varit som klisterlappar på mig!
Mange var iväg nu på kvällskvisten också så det blev till att
duscha och söva två lipsillar om vartannat! Först nu när man
sätter sig på soffan känner man att man är riktigt trött:)

Ska hänga lite tvätt nu och sen hoppar jag ner i sängen, ÄLSKAR min
säng :)

Imorgon är en ny dag, hoppas Elton vaknar på en bättre sida och att
Ellioths snor är slut! Medan Ellioth är på dagis ska jag och
lillebror åka till stan och köpa nya skor till storebror. Bobbycar i
all ära, men till varje bil borde det ingå någon sorts prenumeration
på skor också :)

Natti!

2 kommentarer:

  1. Här finns ngn slags skogskydd som man kan sätta pa skorna vid bobbycar akning. Som en gummigrej man sätter pa toppen pa skon. Borde finns i Sverige ocksa.

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia.. Ang skor så har nog alla tyckt det är tråkigt med slitna skor så nu finns det faktiskt att köpa överdrag till skorna :) det tyckte jag var lite kul.

    SvaraRadera