fredag 18 juni 2010

Riktig cykel?

Elton och jag har morgonmys i sängen! Grabben leker och jag kollar
på Nyhetsmorgon! Att bara ha bebis är ju semester:) Den andra
trollungen följde med mormor och morfar hem igår... Numera väljer
han ju helt själv! Mormor frågade om han ville sova över och han
svarade glatt JA! jag frågade om han inte skulle sova hemma hos mamma
och pappa men det var ett bestämt NEJ! Skönt för honom att få vara
lite ensam (utan lillebror!) och bli uppassad till tusen :) Det blir
han ju hemma också, men lillebror kommer ju alltid ivägen lite...

Ska ta en svängom stan och köpa en riktig cykel till Ellioth idag...
599:- för en rejäl cykel med stödhjul och allt kändes väl rätt
billigt? Jag tror han skulle hantera en sån cykel bättre än sin
trehjuling, det är ju inte riktigt samma sak liksom. Men när får man
sin första riktiga cykel? Vi hade tänkt vänta tills nästa år men
cykeln finns ju kvar då också:)

Nej, nu ska vi mysa lite. Det är faktiskt skönt att det är lite
mulet så att man kan ligga kvar i sängen och dra sig lite! Annars
stressar man ju ut för att hinna få så mycket sol som möjligt!

Ikväll blir det middag hos Jockes mamma. Jag fick välja på att köra
eller gå med på att ta med en kattunge hem... Jag kör:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar