torsdag 24 juni 2010

Nu är lägenheten nystädad och vi har krupit ner i sängen! Jobbigt
att behöva städa, ska nog fixa städhjälp! Det borde ingå när man
är mammaledig, ja, ni skattebetalare borde betala det åt mig också
alltså :)!

1. Alla tycker jag är normal för min ålder! Varför skulle jag inte
vara liksom? Okej, jag har nog kommit bra mycket längre än många
andra...

2. Det är inte ett dugg synd om mina föräldrar som får "dras" med
mig varje dag! Vi har alltid varit svintighta och skulle dom inte
vilja ha oss där skulle dom säga det! Dom älskar att umgås med sin
dotter och sina barnbarn!

3. Det är inte ett dugg synd om min man! Varför skulle det vara?
Eller jo lite synd är det allt... Han borde också få vara hemma med
sina barn medan ni skattebetalare betalade honom!

4. Nej, det rullar inte in pengar från andra källor en
Försäkringskassan på mitt konto. Eller jo, några ören tjänar jag
på mina auktioner på Tradera också! Så nej, jag får inga pengar
från mina föräldrar som vissa av er tror... Däremot är jag
bortskämd med väldigt mycket kärlek från dom, har alltid varit!

Nu godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar