fredag 11 juni 2010

Polis!

Glömde ju berätta att Ellioth träffade en polis inne på Maxi
idag... Jag stod och pekade på henne och hon vinkade till Ellioth men
när han fortfarande inte såg så kom hon fram istället, gulligt
tyckte jag! Hon pratade lite med honom men han var mest fascinerad av
hennes pistol... Efter hon gått frågade han mig om vad hon gjorde med
pistolen och jag försökte förklara: "Om någon är dum, kanske slår
någon annan, så skjuter polisen honom i benet så han får ajaj och
då kan han inte springa mer, han ramlar!"... Och det där berättade
ju han för mormor och morfar och visade hur han ramlade när polisen
pangat honom i benet!
Sen när han inte fick godis av mamma, ja då var mamma dum och då
skulle han panga mig i benet så jag ramlade, haha... Älskade unge!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar