torsdag 24 juni 2010

Tack ni stackare!


Shit ,du verkar ju aningen weard. Skaffa dig ett jobb för tusan. Vad var det för fel på dig föresten, med svimninar o allt när du var så himla sjuk och låg inne på sjukhus...
-Anonym.

Om du missat det så har jag en son på 7 månader vilket betyder att mitt "jobb" är att vara hemma med honom! Jag kan vara ute i solen, åka och bada, ligga på en strand i ett annat land, medan ni skattebetalare betalar mig;-) Kan inte bli mycket bättre!

...och ja, sjukhusvistelsen ja. Läs tidigare inlägg så vet du varför jag var inlagd. Har inte fått något svar på mitt hormonprov än så antagligen så kom yrseln av utsättningen av min medicin som jag åt för min förlossningsdepression! Btw så kommer jag nog få tillbaka alla pengar för läkar-och kuratorbesök, medicin och sjukhusvistelse på min försäkring! Så tack mig själv för jag betalat försäkringen och tack till alla er andra försäkringstagare ;-)

Nu ska jag fortsätta njuta i solen! Lillprinsen sover och medan jag ligger här och rullar tummarna rullar det in skitbra med cash på mitt konto, som ni skattebetalare betalar ja;-)!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar