onsdag 30 juni 2010

Fuck you!!

Jag blir så jävla trött på endel av er jävla läsare så nu ska
jag göra vissa saker klart för er (era okunniga jävlar!)!
Vissa går upp 40 kilo under sin gravidet medan andra går upp 3
kilo... Vissa tappar alla sina gravidkilon på förlossningsdagen medan
andra kämpar arslet av sig och ändå inte blir av med dom!

Jag var ganska liten innan jag blev gravid och på fölossningsdagen av
Ellioth hade jag gått upp 30 kg. Jag kämpade, som en blådåre, och
gick ner 20 kg av dom. Gick upp några kilo igen innan jag blev gravid
igen och då gick jag upp 15 kg totalt! Gick ner 5 av dom på
förlossningsdagen och kämpade sedan bort 8 kg till. Nu har jag gått
upp några kilon igen och har ungefär 17 kilo jag vill bli av med sen!
Har inte tänkt bli gravid nu så dom där kilona ska väck på tiden
av ca 2 år!

Jag påstår inte att jag är smal men jag är inte fet! Jag är inte
nöjd med mig själv men jag ska ta det sakta för att bli tight!
Dessutom sätter jag igång efter sommaren för jag mår för bra för
att må dåligt över min kropp nu! Och om jag är milf? Smaken är som
baken!

Jävla idioter!!

8 kommentarer:

  1. En del människor är konstiga, vad spelar det för roll vad du väger?
    50 eller 100kg, det är väl ingen som har rätt att kritisera dig för det.

    En del har nog för lite att göra om dom orkar bry sig om det och sitta och kommentera folks vikt.

    Njut du av sommaren och om du själv känner att du inte trivs som du ser ut nu ta tag i det för att DU vill det, inte för att ngnannan tycker det.

    SvaraRadera
  2. Du är finast!

    Jag kan hänga med på viktkampen, behöver tappa en del gravid kilon(efter sommaren) :)

    Puss påre!

    SvaraRadera
  3. Du är skitsnygg sofia!!

    BTW heter det inte varken tjock eller fet... Porrigt Mullig Heter det!

    SvaraRadera
  4. Haha! Vilka nötter som lämnar såna idiotiska kommentarer efter sig! De är så jäkla avundsjuka på att du mår bra och kan lägga kroppshysterin åt sidan..

    SvaraRadera
  5. Gumman, du är visst en milf... Sådetså!!! Går man ner på en gång som jag är det inte riktigt bra heller, för då blir man lätt underviktig istället för att man inte hänger med, o då har man i folks ögon en ätstörning, aldrig är allmänhetet nöjda :) men de tror jag har med att göra att folk bryr sig om ändras utseende i ett enda syfte att för en sekund inte tänka på hur dom själva ser ut. You go girl!

    SvaraRadera
  6. arinMan blir så trött på sånda som inte fattar ! Jag får konstant höra om jag är gravid igen osv bara för att jag har en liten solstråle hemma.. Kul, nej. Svaret blir detsamma varje gång, nej jag är bara fet... deprimerande..

    SvaraRadera
  7. Du är visst en milf gumman... sådeså!! Allmänheten är aldrig nöjd, jag är ju för smal och har en ätstörning för att jag gick ner så fort... dom bryr sig för att för en sekund slippa tänka på sitt missnöjda vad gäller dom själva...!!

    SvaraRadera
  8. Matilda Eriksson4 juli 2010 kl. 14:07

    Du ska INTE ta åt dig av vad folk skriver gumman... Du är bra som du är, fin som du är och en superbra mamma till två underbart fina killar :D . Dom som kommenterar med elaka saker om dig är BARA avis på att du är vackrare än dom och att du är en supermamma :D Alla tummar upp för dig och ha en underbar sommar.. Kram Matilda (fd klasskamrat)

    SvaraRadera