söndag 27 juni 2010

Moose!

Ja ni, om jag inte kommer drömma om älgar ikväll kommer jag aldrig göra det! Jag har varit livrädd för de stora "monstrena" men efter idag känns dom helt okej...Skulle jag träffa en i skogen skulle jag nog tom få för mig att hoppa upp på den och gallopera iväg :)
Det var en riktigt värd liten tripp vi tog idag...Först ner till Vimmerby till Josses mamma och pappa och sen vidare mot älgparken. 80 kr per vuxen för att mata och pussa älgarna känns jäkligt lågpris...Jag menar vad kostade det på Skansen? 120 kr tror jag och då såg man typ två djur på håll! Nej ni, det här borde ni fara på!
Efter vår lilla gosstund med dom små älgarna så åkte vi tillbaka till Vimmerby för grill, jordgubbar och bus i trädgården! Himla gästvänliga människor vi bekantat oss med :)

Nu ska det ses på film här så ni får tillgodose er med bilderna:

En förväntansfull grabb väntar på att få åka in i älgparken...
...Elton nöjde sig med kameraväskan :) Ja Kelle han var inte rädd han iaf :) Först att pussa fjortontaggaren! Jocke var lite skraj men han gjorde det... ...och super-morsan-Josse med :) Ekipaget vi åkte i! Bus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar