måndag 14 juni 2010

Sofia.

Mamma gav mig det här kortet idag. Vad kan jag vara? 3? 4?
Ser lite Ellioth i mig där...
Ja, mamma har rensat där hemma och hittat massor roliga gamla saker, och fina foton. Och då inte tala om brev och kärleksbrev :) Ett löd:
"Hej Oscar!! Jag hörde att Kalle gjort slut med mig så nu vill jag fråga chans på dig. Martina sa att Kalle lagt ett brev på min bänk och sen skrev Kim att jag var ful och dryg. Får jag chans på dig? Ja? Nej? Kankse?
Till en snygging. Från Sofia. Svar senast 27/3!"
Haha.
...eller detta...
"Hej Sofia. Förlåt för det jag sa till dig i telefonen när du var sjuk det var inte snällt. Vill du vara min bästis? Säg ingenting till Nina och Lotta. Jag lovar att inte säga något till dom. Du är så omtänksam och snäll och frågar alltid om vi ska leka. Det gör inte Lotta och Nina.
Är du sur på mig? Ja? Nej?
Vill du vara min bästis? Ja? Nej?
Hjärtliga hälsningar Martina."
...eller...
"Hej Sofia. Det var mysigt att va på stan med dig. Synd att jag inte hann köpa några julklappar. Vad önskar du dig för julklapp? Jag skulle nog vilja ha en penna.
Hejdå.
PS. Ha en god jul! DS.
Din kille, Per"
Jag dör :)
Hur lätt var inte allt när man var liten liksom? Vad var ens största bekymmer liksom? Att det skulle bli kväll och man var tvungen att gå och lägga sig :)?
Galet!
Nu godnatt!

1 kommentar:

  1. Hehe Sådär kommer jag ihåg när du såg ut :))

    SvaraRadera