söndag 13 juni 2010

Ögoninflammation...

Nu har vi köat ur Sthlm och är påväg hem! Jag är toktrött och har
bly i ögonlocken, och på tal om ögonlock, nu har alla tre grabbar
fått ögoninflammation :( När Elton vaknade från sin nap fick han
inte upp ögonen stackaren! Manges har dock inte börjat vara ännu men
är jätteirriterade. Var inne på Apoteket och köpte med oss koksalt
iaf, annars blev rekommendationen att uppsöka läkare för att få
ögondroppar. Jag spyr på det här, kan vi inte få bli friska snart?
Och stackars Ellioth toklängtar till dagis...!

Dagens shopping då... Nacka Forum var ju galet stort! Åkte inte
därifrån förrän 16.30 och då hade vi inte ens hunnit med 1/3 av
butikerna. Som vanligt var det barnen som fick mest grejer... Lite
playmo till Ellioth (Då han varit så duktig och låtit oss torka
ögonen hela tiden!), skorna ni såg i inlägget innan, en tröja från
Zara och ett par jeansshorts från HM. Elton fick nöja sig med en
tischa från Zara. Jag fick ett par jättesöta sandaler och ett
nagellack från HM och en pilatesboll:) Pappsen blev utan något idag,
men han shoppade igår och rejält innan vi åkte vilket han fick nöja
sig med :) Kostade på oss en underbart god asiatisk lunch också!

Nu ska jag försöka underhålla en ilsken unge och avnjuta mitt godis
från Godisbron, mums!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar