fredag 4 juni 2010

28 grader i skuggan, 22 inne...

Den här utsikten suger pung just nu, satan! Jag skulle vara här
klockan 11 för att träffa läkaren, och klockan 11 var jag här.
Klockan 12 kom läkaren och sa att hon skulle ha ett samtal med mig
någon gång mellan 14-16 och SKRIVA UT mig då. Men hallå? Kunde hon
inte bara klippt mitt band och ringt mig när hon fick tid? Nejdå!
Håll kvar de "friska" (ja, alla allvarliga sjukdomar är ju
uteslutna!) så det finns färre platser att ta in nya på, puckon! Jag
rymde iaf till Trädgårdsföreningen men var tillbaka här prick kl.
14! Nu har jag ställt in mig på att jag kommer att få springa ner
till bilen och lägga i mer pengar vid 16.45, missa dagens grillning
med hästlängder, och vara hemma lagom till midnatt, då borde jag
väl iaf slippa att bli besviken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar