tisdag 29 juni 2010

Stor?

Nu ligger jag äntligen nedkrupen i sängen. Sådana här dagar tar på
krafterna! Man är ju på högspänn hela tiden när man är och badar
med två små... Visst sitter lillebror kvar på det stället man
sätter honom på men det är värre med storebror, han är snabb som
en vessla:) När jag bad honom stanna vid mig idag sträckte han bara
ut armen, vinkade och sen vände sig om och sprang. Såå dryg men
såå söt! Han känns så jäkla stor nu... Han träffade en
dagiskompis i lekparken på Tinnis och då kom han och sa att han
skulle gå och bada med Leon, min storprins!

Nu på kvällskvisten kom fam. Julle över på middag... Grabbarna
busade och docksöta Lilly for omkring som en ångvält :)

Nere i källaren står en ny vagn som pappsen kom hem med idag :) En
resevagn! Nu är det bara resan som saknas, så vi får väl se...:)
Imorgon är det sista intervjun för Manfe också, vi håller tummarna!!

Nu äre godnatt!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar