tisdag 15 juni 2010

Finns det någon godisdiet?

Jag SKA bli smal, men samtidigt sitter jag och funderar på om det inte
skulle vara bättre och fylla ut mitt för stora skinn?
Vissa mulliga/tjocka människor är sjukt söta, men jag passar inte
i't så det är bara att göra något åt det! (För tjuttioelfte
gången- jag vet!) Har så satans dålig självdiciplin! Men den här
gången har jag bestämt att såfort jag blir sugen på något onyttigt
ska jag tänka på alla snygga smalisar och då borde jag ju kunna
strunta i det!

Är det någon som vet om såna där äppelcidervinäger-kapslar funkar?

Djupa tankar från en tjockis som ligger och degar på sängen-men som
borde vara ute och traska kring ån! Hrmm!

2 kommentarer:

  1. Om du har tid så kan du prova Zumba! roligt är det. Finns nog även på youtube så du kan släppa loss hemma!

    SvaraRadera
  2. Skit i kapslar, kör på sunt förnuft ist. Tro mig, det räcker lååångt!

    SvaraRadera